12 ianuarie 2009

Romania, pamint romanesc

Am gasit in acest week-end 3 filmuletze care m-au facut sa constat, o data in plus, ca Romania e tara tuturor posibilitatilor si ca suntem un popor de idioti. Am ris de m-am prapadit la toate aceste filmuletze, apoi m-am gindit mai bine si mi-am dat seama ca de fapt nu prea e de ris, ba chiar e de plins. Dar astia suntem, si ne meritam soarta.
In primul filmulet, prim ministrul-presedinte rus Vladimir Putin face un misto crunt de un ziarist roman, de presedintele roman, de poporul roman, de Romania. Si sunt curios oare citi oameni din tara asta chiar au inteles ca omul face misto sau chiar l-au luat in serios. Priviti si va minunati (si vedeti si cucoana colorata din dreapta lui Putin cum pufneste in ris la sfirsit). E buna oferta? Sper ca ati notat-o :)

In al doilea filmulet, am gasit o pitzipoanca isterica, pe numele ei Adela Lupse, care prezinta una dintre emisiunile acelea pentru handicapati de la National TV. Am inteles eu ca sunt multe proaste la emisiunile respective, dar nu mi-am imaginat ca ar putea exista chiar asa ceva. Si totusi este adevarat. Iar telespectatorul roman, target al unor asemenea emisiuni de un deosebit nivel cultural-educativ, o ignora pe biata tirfa isterizata care se crizeaza live. Vreau sa sune teeeelefonul ! Acum !

Si pentru ca tacimul sa fie complet, am gasit si o inregistrare de la postul de subcultura OTV, generator de audienta printre manelisti, cocalari si pitzipoance. Si ce avem aici? Un personaj dubios, 2 pe 2, pe numele sau Tolea Ciumac, care nu imi spune prea mare lucru, vine cu o pubela de gunoi in garsoniera lui Dan Diaconescu, si, enervat ca acesta ii scormoneste prin intimitate, il ia de o aripa si incearca sa il infiga acolo unde ii e locul, adica in pubela de gunoi. Ma uitam si rideam singur ca prostul, vazindu-l pe senzationalul Dan Diaconescu dind din picioare ca un gindac tratat cu insecticid in drum spre pubela...

Of, Doamne, unde am ajuns... Cit de departe suntem de lumea civilizata, si care ne sunt idolii... La ce emisiuni ne uitam, ce vedete de mucava admiram, ce politicieni de 2 bani alegem si in ce tara minunata traim, pacat ca e locuita... Trist, dar adevarat, asta este Romania anului 2009...

0 comentarii: