3 ianuarie 2009

A muri inseamna a pleca putin

Am fost o singura data la un festival de offroad, in aceasta toamna, la Maramures Offroad Fest 2008. A fost doar un prim contact al meu cu fenomenul, am luat un prim microb, am cunoscut citiva oameni faini, toti animati de ginduri frumoase si uniti de acelasi hobby. De atunci m-am inscris si eu pe forumul club 4x4 si mai urmaresc ce se intimpla pe acolo, in speranta ca la un moment dat o sa imi pot lua si eu o jucarie din asta si voi invata sa ma dau cu ea.

Nu vreau sa incep anul 2009 cu un post trist, dar intrind astazi pe forum, am gasit o veste foarte trista. Unul dintre cei mai entuziasti offroaderi, Bogdan 4x4, a fost rapus de un cancer la plamini. A trait doar 40 de ani, dar i-a trait cum a stiut si mai ales, cum a vrut. Desi nu l-am cunoscut personal, am parcurs cu tristete cele 23 de pagini ale topicului, si l-am cunoscut prin prisma povestirilor celorlalti, a conversatiilor purtate cu el pe messenger, a fotografiilor postate si a multor intimplari haioase... Si mi-am dat seama ca a plecat dintre noi un om cu o mare dragoste de viata, pe care imi pare rau ca nu am avut onoarea sa il cunosc personal.

In memoria lui Bogdan, "lupul" 4x4 care a plecat dintre noi, iata o melodie care lui ii placea mult si care descrie exact cum ar fi vrut el sa primeasca cei apropiati lui vestea:

Si pentru ca nu l-am cunoscut incit sa imi permit sa scriu despre el aici, iata ce au spus cei care l-au cunoscut. Cuvintele camarazilor lui de offroad si de forum spun totul: A muri inseamna a pleca putin - bogdan4x4.

Pace tie, Bogdane! Odihneste-te in pace si sper sa gasesti un traseu fain de offroad printre stele.

0 comentarii: