13 ianuarie 2009

Marti 13

Azi e marti 13. Nu sunt eu un mare superstitios, dar totusi nu pot sa nu remarc ca azi e marti 13. Si daca singura superstitie care s-a lipit cit de cit de mine a fost cea cu pisica neagra, azi nu mi-a iesit niciuna in drum, asa ca parea o zi safe. Am tot asteptat cele 3 ceasuri rele, dar nu au venit. Euro s-a dus pina la 4.35, dar in momentul in care vroiam sa imi fac o nou poza cu cursul EUR si cu fluturasul de salariu, cineva a decis ca este destul deocamdata si l-a impins pe EUR la vale si am ajuns la 4.25. Asta inseamna ca daca mai merg in vara asta prin vacanta prin Europa, o sa pot sa mai beau si o bere, nu doar apa plata cu lamiie. Si daca nu s-a intimplat chiar nimic rau azi, iar cele 3 ceasuri rele s-au reportat pentru urmatoarea marti 13, sa va mai spun ce am mai citit si m-a mai distrat.

Am citit un articol din Times, preluat si de HotNews.ro, conform caruia “Google opereaza mari centre de date aflate in intreaga lume, consumand astfel o cantitate imensa de energie” (Alex Wissner-Gross, fizician la Harvard University). Studiul lui Wissner demonstreaza ca doua cautari simple pe Google genereaza aceeasi cantitate de dioxid de carbon ca fierberea apei pentru pregatirea unui ceai. Mai precis, o simpla cautare genereaza circa 7 grame de CO2, in timp ce fierberea unei cani de ceai produce circa 15 grame. Si uite-asa, milioane de oameni tasteaza pe Google fara sa se gindeasca la implicatiile asupra mediului. Iar cind ma uit in statisticile de trafic ale blogului si constat ca am intre 8 si 10 referinte de pe google pe zi, imi vine sa ma duc, sa imi fac 4 cani de ceai si sa astept urmatoarele alegeri ca sa fiu din nou unul din cei 0.5% care voteaza cu ecologistii.

Am gasit si jobul perfect. O modalitate de promovare dusa de agentia Tourism Queensland care a atras atentia lumii intregi cu campania "Cel mai bun job din lume". Suna prea frumos ca sa fie adevarat - un salariu de peste 100.000$ si cazare asigurata pe insula Hamilton din apropierea Australiei. Contractul de munca se incheie pe o perioada de 6 luni, iar programul e flexibil. Cerintele "cheie" ale postului sunt explorarea zonei pentru a cunoaste potentialul turistic al acesteia si postarea pe Internet saptaminal de poze. filmulete si impresii. Asta inseamna ca trebuie sa devii un mic blogger si esti obligat sa cistigi un salariu frumusel pentru a lenevi timp de sase luni pe o superba insula tropicala. Norocosul care va obtine acest post trebuie sa fie un bun inotator, sa fie comunicativ si sa poata vorbi si scrie bine in engleza. Cei interesati putem aplica la acest job pina la 22 februarie. Selectia finala va avea loc in mai iar contractul de sase luni va incepe la 1 iulie. Eu va spun sincer ca m-as baga, imi suride in mod deosebit ideea.

Later edit: Peste 2.000 de clipuri de prezentare ale candidatilor au fost incarcate pe site-ul competitiei, iar pana joi dimineata, site-ul inregistrase patru milioane de vizite si un milion de vizitatori unici, conform NewsIn.

Iar daca astea mi s-au parut subiectele zilei, asa de final am doua filmuletze:

Intii va dedic celebra melodie "Pusca si cureaua lata" in versiunea celor de la Animat Planet:

Si o fabula animata faina a baietilor de la "Planeta Moldova" - "Povestea lui Prikoke"

0 comentarii: