31 martie 2009

Earth hour


Am primit azi un e-mail foarte fain, cu un link aici.

Este vorba despre Ora Pamintului, despre care am scris si eu simbata. Mai mult de 1000 de orase din peste 80 de tari au participat la aceasta actiune, astfel incit casele, turnurile de birouri si alte simboluri ale oraselor respective si-au stins luminile pentru o ora, la ora 8.30 seara (ora locala).

Aici este un set excelent de fotografii "inainte-si-dupa" care se vor schimba intre "on" (cu lumini) si "off" (fara lumini) atunci cind sunt clickate. Incepind cu a doua fotografie, clickati pe imagini pentru a vedea o frumoasa tranzitie animata intre "on" si "off". E ca si cind am avea un intrerupator si am putea aprinde si stinge luminile in orasele respective.

Pagina este aceasta:


iar forografiile, ca si ideea, sunt senzationale.

Enjoy...

1 comentarii:

Anonim spunea...

E placut sa vezi ca mai sunt oameni care gandesc altfel..