Astazi am fost bombardat pe cel putin 5 canale cu mailuri care imi anuntau lansarea conceptului Dacia Duster la salonul de la Geneva. Intrucit masina mi s-a parut super-tare, o sa abordez si eu subiectul aici, asa cum a aparut pe toate siteurile de stiri de astazi. Chiar arata excelent si chiar m-as vedea conducind asa un monstrulet.
Dacia revine in atentia presei auto mondiale cu noul concept Duster, ce urmeaza a fi dezvaluit live in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Constructorul roman incearca abordarea unui nou segment, cel al crossoverelor, cu un studiu de design care incearca, se pare, sa pozitioneze Dacia dincolo de segmentul low-cost.
Noul Duster masoara 4.25 metri lungime, 1.49 metri inaltime, in timp ce ampatamentul insumeaza 2.8 metri. Dimensiunile vor oferi un spatiu generos in portbagaj, de aproximativ 470 litri. La interior, conceptul vine cu o tapiserie in doua tonuri de culoare si cu o abordare futurista a plansei de bord.
Duster adopta o deschidere a usilor noua, opusa, si introduce o serie de inovatii in ceea ce priveste compartimentarea spatiului din habitaclu. Comunicatul oficial arata ca scaunul pasagerului poate glisa sub cel al soferului pentru mai mult spatiu.
Designul exterior pastreaza o serie de elemente existente deja in filosofia Dacia dar introduce si cateva linii noi ce se vor regasi probabil si pe viitoarele modele. Grila frontala pastreaza identitatea brandului romanesc si este completata de un set de blocuri optice, care se prelungesc pana la linia portierelor fata.
Look-ul exterior este completat de jantele de 21 de inch din aluminiu, de oglinzile laterale pozitionate in partea superioara a montantului A si prin stopurile blocurile optice posterioare de forma trapezoidala.
Sub capota conceptului care va debuta manine la standul Dacia se va regasi un motor dCi de 105 cai putere, capabil sa inregistreze un consum de 5.3 litri la 100 de km.
Noul Duster masoara 4.25 metri lungime, 1.49 metri inaltime, in timp ce ampatamentul insumeaza 2.8 metri. Dimensiunile vor oferi un spatiu generos in portbagaj, de aproximativ 470 litri. La interior, conceptul vine cu o tapiserie in doua tonuri de culoare si cu o abordare futurista a plansei de bord.
Duster adopta o deschidere a usilor noua, opusa, si introduce o serie de inovatii in ceea ce priveste compartimentarea spatiului din habitaclu. Comunicatul oficial arata ca scaunul pasagerului poate glisa sub cel al soferului pentru mai mult spatiu.
Designul exterior pastreaza o serie de elemente existente deja in filosofia Dacia dar introduce si cateva linii noi ce se vor regasi probabil si pe viitoarele modele. Grila frontala pastreaza identitatea brandului romanesc si este completata de un set de blocuri optice, care se prelungesc pana la linia portierelor fata.
Look-ul exterior este completat de jantele de 21 de inch din aluminiu, de oglinzile laterale pozitionate in partea superioara a montantului A si prin stopurile blocurile optice posterioare de forma trapezoidala.
Sub capota conceptului care va debuta manine la standul Dacia se va regasi un motor dCi de 105 cai putere, capabil sa inregistreze un consum de 5.3 litri la 100 de km.
Sunt chiar curios cum va arata aceasta masina pe strada, daca va intra vreodata in productie de serie si daca da, daca vor reusi sa faca asta fara sa se transforme in ceva anost si banal. Designul este foarte indraznet, compact cu linii puternice si da o senzatie de putere. Un exercitiu de stil si o incercare de a infrumuseta imaginea unei marci vazuta (inca) drept ruda saraca a lui Renault.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu