7 februarie 2009

Leapsa... pozitiva

M-am ferit ce m-am ferit, dar nu am scapat. Pentru prima data, Bobblogul a luat o leapsa. De la Thornofrose. Care mi-a dat o tema, pina la urma, faina. Si anume sa gasesc 73 de lucruri care imi plac. Normal, daca ma apuc sa pun pe hirtie sau in excel atitea lucruri care imi plac, sigur visele ma vor purta in mijlocul lor. Datatoare de buna dispozitie aceasta leapsa. Si pentru ca nu sunt eu daca fac ceea ce mi se spune sa fac, nu am pus 73, ci 86. Pentru ca tot sunt eu fan "86" si este numarul meu preferat, urmeaza o lista, ordonata oarecum aleator, cu 86 de chestii care chiar imi plac, asa, pe sufletul meu:
1.Vama Veche - asa cum era ea acum niste ani
2.Rasaritul de soare
3.Bolero
4.Marea, valurile, nisipul
5.Dansatul descult pe nisip
6.Muntele
7.Fotografiatul
8.Muzica generatiei hippy - Doors, Led Zeppelin, Pink Floyd, Queen
9.Depeche Mode
10.Cesaria Evora
11.Satele mici si idilice de munte - Sirnea
12.Cetatile sasesti din Transilvania - Viscri, Biertan
13.Sighisoara
14.Maramuresul
15.Plimbarile cu masina prin tara
16.Trandafirii rosii
17.Magnolia
18.Teiul inflorit si mireasma superba a florilor de tei
19.Ghivecele cu petunii
20.Pisicile birmaneze
21.Ciinii Saint Bernard
22.Noua Honda Civic hatchback
23.Papanasii
24.Crema de zahar ars
25.Gratarul pe care sfirie niste mici si niste cirnati
26.Berea neagra - Silva bruna
27.Jack Daniels cu Cola si gheata
28.Vinul rosu demidulce - Pinot Noir sau Busuioaca de Bohotin
29.Cronica Circotasilor
30.Pardon Café
31.Forrest Gump
32.El Comandante - fie el in Vama sau in Bucuresti
33.Jukebox - un bar care nu mai exista dar si concertele baietilor din trupa
34.Curcubeul
35.Muzica folk
36.Muzica romaneasca veche
37.Cerul de vara plin de stele, departe de orase
38.Apusul de soare
39.Google si Google Earth
40.Steaua Bucuresti - inainte de Becali
41.Gadgeturile
42.Mircea Eliade - si in special "Nunta in cer"
43.Zorba Grecul - cartea si filmul
44.Cafeaua cu frisca si scortisoara
45.Vinul fiert
46.Cintatul la chitara noaptea in jurul unui foc
47.Telefoanele mobile Nokia
48.Stradutele vechi din Bucuresti
49.Offroadul si masinile 4x4 folosite in scopul acesta (in special Jeep Wrangler)
50.Salatele home-made - de icre, de vinete, zacusca sau de boeuf
51.Tigarile cu aroma de cirese
52.Leonard Cohen
53.Budapesta
54.Viena
55.Praga
56.Balcik
57.Heidelberg
58.Satele din Alsacia - Ribeauville
59.Delta Dunarii
60.Old Spice
61.Fahrenheit by Dior
62.Lacurile din munti
63.Brazii impodobiti de Craciun
64.Micul Golf din 2 Mai
65.Luminarile parfumate
66.Dulciurile
67.Primavara si primii ghiocei
68.Ploile scurte de vara
69.Simfonia de culori a toamnei
70.Iarna si prima zapada, alba si pura
71.Zimbetele
72.Femeile cu corp frumos si bine proportionat
73.Angelina Jolie
74.Oamenii cu suflet fain si cu multe povesti frumoase
75.Robert de Niro
76.Amintirile copilariei
77.Macii
78.Magneteii de frigider
79.Albastrul cu toate nuantele lui - azuriu, bleu, cer-de-vara, turcoaz
80.Cascadele
81.Fintinile arteziene
82.Cladirile vechi, monumentele, ruinele - vestigii ale trecutului
83.Circiumile vechi, cu iz medieval, cu muzica live cintata la pian
84.Artificiile
85.Transfagarasanul
86.Numarul 86 :)
Si acum trebuie sa dau leapsa mai departe. Asa ca predau stafeta catre Costele, Luli si Simona. Spor la gasit lucruri faine si va astept!

10 comentarii:

Anonim spunea...

:) Mă bucur că ai găsit atâtea lucruri care-ţi plac! Da' am şi eu o nelămurire: cum e ţigara cu aromă de cireşe? :D

Boby spunea...

Try Blackstone cherry :)

Anonim spunea...

Moama, cum e aia cu ghioceii :)) Parca te si vad cu niste ghiocei in mana, emotionat...
Prea tare.
Bai, dar sunt multe rau, iar eu ma gandesc ca o sa se plictiseasca oamenii citind zeci de chestii care imi plac mie. Pot sa le comprim un pic? Imi dai voi?

Boby spunea...

@simona - ei hai, nu te emotiona :)
Baga acolo cite reusesti... Comprima, decomprima... Te descurci tu, ca esti majora si vaccinata...
Eu nu o sa ma plictisesc!

Rose spunea...

@Boby, o să caut marca asta :)

Anonim spunea...

scz, am uitat să "bag" wordpress.ul.. eram logată pe gmail :)

Anonim spunea...

gata, facui tema. pot sa mai adaug unele si de la tine? :D

Boby spunea...

@thornrose - m-am prins, oricum :)
Si mai sunt si altele
Eu pe astea le cunosc si imi plac

Boby spunea...

@Luli/Yellen
Poti, ca doar nu sunt doar ale mele...

RoxanaTudor spunea...

io mi-s gata ;;)