3 februarie 2009

Haioase

Printre alte subiecte, mai mult sau mai putin serioase, e cazul sa mai pun pe blog si chestii mai haioase, sa mai uitam de vremea de afara si de criza si sa mai si ridem un pic.

Moda e schimbatoare. Daca anul trecut prin banci se purta Armani, anul asta, in urma crizei, a aparut un nou model de cravata, de la firma Lehman Brothers. Ma gindeam sa imi iau si eu una, dar intrucit nu imi place sa fiu mereu partas la ultima fitza, o sa mai astept un pic...



Oana Tanc din Oradea a returnat o vopsea de par pe care o cumparase de la Carrefour Oradea. De ce? Pentru ca nu a lasat-o sotul sa se vopseasca blonda. Barbatii astia, dom'le, cita insensibilitate...
Iar asa, de final, am primit azi un filmulet pe e-mail care mi s-a parut extrem de haios, despre femeile la volan. OK, stiu, exista si femei care conduc si o fac chiar foarte bine, dar totusi, exista si astfel de specimene:

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu totuşi zic să renunţi la moda de criză. Ce faci dacă se strânge nodul prea tare? :))

Boby spunea...

Daca se stringe nodul, inseamna ca asta a fost... Romania cu latul de git :)

Anonim spunea...

că tot vrei tu lucruri amuzante, ce zici de-o leapşă? :) http://thornofrose.wordpress.com/2009/02/05/da-de-73-de-ori/

Boby spunea...

OK... e pe vine :)