19 decembrie 2008

Luminari imporiva uitarii

Dragos Bucurenci a venit cu o idee foarte faina. Pentru ca acum 19 ani in Bucuresti s-a murit pentru libertate, el propune initiativa "Luminari impotriva uitarii", care nu se vrea nici flashmob, nici mars, nici protest, ci doar o comemorare din partea unor oameni simpli, care inca mai cred ca cei care au cazut la Revolutie au facut-o pentru a ne croi noua, celorlalti, un viitor mai bun. Pentru ca toti sa fim liberi sa ne urmam propriul drum spre fericire. Ideea e simpla: lumea se aduna pe 22 decembrie la ora 8 seara la Fintina de la Universitate pentru a aprinde candele pe ghizdul fintinii. Mai multe detalii aici: "Daca vrei sa ni te alaturi, te aştept luni, la ora 8 seara, la fintina de la Universitate. Adu o candela cu tine, aprinde-o pe ghizdul fintinii, pastreaza 5 minute de tacere şi mergi acasa." Sper ca timpul si oboseala sa imi permita sa ajung si eu acolo.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si a fost emotionant... Nu stiu cine este Dragos Bucurenci, ce face sau cu ce se ocupa, l-am mai vazut parca odata la TV, insa atat. Oricum, ideea este de admirat. Ma bucur insa ca am vazut acolo atat tineri, care erau copii in '89, cat si oameni trecuti de prima tinerete, probabil studentii de atunci...

Boby spunea...

Din pacate nu am ajuns, dar mi-ar fi placut sa reusesc. Sunt sigur ca a fost emotionant...