20 decembrie 2008

32


32. Wow. Ce mult pare. Am I getting older or what ? And... am I getting any wiser ?
Sau... ca sa ma simt mai bine, o sa stiu ca am implinit a doua oara 16 ani. Si ce fain a fost prima data:)
De fapt, in sistemul hexazecimal, acum am 20 ani (am trecut si eu de la 1F la ceva mai rotund).
Imi e atit de dor de vremurile cind aveam 20 de ani si nici un chior de bani prin buzunare, dar aveam tot timpul din lume, nu stiam cuvinte ca oboseala, stress, astenie, rutina... dar totul era atit de frumos... Energia si aripile acelei virste nu se vor mai intoarce niciodata... Dar nu vreau neaparat sa devin nostalgic si sa fac bilanturi... vreau doar sa ma bucur ca am ajuns pina aici acumulind atitea amintiri frumoase, atitea momente minunate petrecute alaturi de prietenii dragi, am vazut atitea locuri superbe, am cunoscut atitia oameni deosebiti... Si imi doresc ca si de acum inainte sa fie cel putin la fel de frumos...
Si ca sa nu ma mai lamentez si nici sa nu ma mai pierd atit printre cifre, litere, motive si senzatii, o sa inchei cu primul mesaj pe care l-am primit azi si care mi-a placut foarte mult:
Age is a question of mind over matter, if you don't mind, it doesn't matter.

0 comentarii: