2 decembrie 2008

2 songs only...

Astazi am doua melodii pe care le-am tot ascultat in toamna asta si acum sunt in heavy rotation in playlistul meu. Chiar daca putin cam comerciale, ambele imi plac tare mult, si ambele sunt si in playlist in clubul pe unde am inceput sa mai ies (dupa cum ziceam, despre asta intr-un alt post).

Prima este Kid Rock - "All Summer Long". Chiar imi aduce aminte de vara, si e o melodie care imi provoaca un chef de duca... Vreau la soare, vreau la mare, vreau la bere, tryin' different things, smokin' funny things... Povestea e simpla... pe Kid Rock il apuca amintirile si melancolia, ia grindul il duce la povestea de dragoste din adolescenta, in vara lui 1989, in Michigan, in timp ce ascultau "Sweet home Alabama". Iar linia sonora, combinatia intre "Werevolves of London" si "Sweet home Alabama" imprima o senzatie deosebita, ma face sa imi doresc sa fiu exact atunci, exact acolo.

A doua - Amy Macdonald - "This is the life". O pustoaica de 19 ani din Scotia, compozitoare si interpreta, inzestrata cu o voce puternica si combina acel sunet traditional folk-rock cu versurile pline de spirit, care penduleaza intre observatie si confesiune si imi aduce aminte de un lung sir de soliste, inceput cu Sheena Easton si Alanis Morrissette, care merg atit de bine ascultate atit vara in vama cit si iarna, la un vin fiert, depanind amintiri despre vara. Clipul e simplist - sunt momente ale unei nopti in oras ale lui Amy si prietenilor ei. Pe scurt - tinerete, distractie, nostalgie, petrecere. Si dor de Vama.

0 comentarii: