12 decembrie 2008

Google it


Daca tot folosesc serviciile trafic.ro, am zis si eu sa imi satisfac curiozitatea si sa vad ce mai cauta lumea care ajunge la mine pe blog. Am remarcat ca deja google ma cunoaste bine, inclusiv cind dau search dupa nume si prenume, primul rezultat e chiar acest blog. Si aproape 20% din traficul de pe blog este generat de cautari pe google. Asa ca, iata ce-am gasit in ultima vreme:
  • cuplu viata iubire trist - aoleu, neica, tu esti suparat pe viata. Sau pe ea. Sau pe el. Sper ca nu esti emo si nu o sa folosesti lama din dotare. Daca e doar depresia de toamna-iarna, te inteleg, ca am trecut si eu prin asta. Dar nu am cautat asa ceva pe google...
  • de ce ne mor iubirile - aha, deci nu sunt eu singurul... putem sa facem si un forum pe tema asta. Sau mai bine trecem peste si ne traim viata...
  • povestea de dragoste a cuplului ulise si penelope - of, ce bine ca nu ai cautat despre Mihaela Radulescu si Dani... mai sunt inca oameni interesati de ce s-a intimplat acum mii de ani ?
  • opze petunii - ok, despre petunii am mai scris, dar cine e opze ? sa fie poze ?
  • mitul 911 - iti recomand fahrenheit 9/11 sau zeitgeist... sau macar ceva pe youtube. Sau vorbeai de Porsche ?
  • buongiorno restaurant victoria - l-ai gasit aici. damn, trebuia eu sa le cer bani cind am scris de bine despre ei
  • limelight piano bar - same thing. nu e foarte prezent prin online, asa ca il cauta lumea si ajunge la posturile mele
  • medievalul excalibur - bai, deja trebuie sa ma gindesc serios sa concurez 7 seri si B-24-fun si sa le cer si bani pe reclama. Isi face lumea o idee despre circiumile din Bucuresti dupa posturile mele. Macar o bere, acolo... :)
  • dropsuri chinezesti - incearca la Dragonul Rosu
  • bomboane pez -ce bune erau astea, ce amintiri, ce de catelusi din aia cu arcuri in forma de camioane aveam...
  • la impinge tava - hmm... foame mare, buget mic... sau la Roata, in Vama...
  • reclama cec phoenix noua - pe cuvint ca nu stiu reclamele concurentei
  • melodie reclama cec alifantis - ooops, deja se incinge gluma. Or fi mai multe reclame ?
  • vino veritas sibiu - asa e, cita vreme nu stai pe podul Mincinosilor
  • criza explicatii - aoleu, pai e de la americanii aia care n aveau bani nici sa treaca strada si se duceau la banca sa ia credit de casa
  • turismul in bosnia-hertegovina - cred ca nu mai e periculos, dar parca as prefera Croatia
  • jocuri pentru calculator cu pioni jetoane pentru copii - ei vezi, si noi care am crescut cu Piticot, Nu te supara frate si Sus-Jos...
  • asul volanului - da, si din asta jucam, dar cred ca tu il cautai ori pe schumacher, ori pe vreun baiat de baiat de la tine din cartier cu logan tunat
  • teorii consumeriste - hmmm... du-te saptamina viitoare in orice hyper/super/maxi/mini market si o sa i vezi cum cumpara si consuma, desi nu o sa mai aiba bani si de factura de gaze
  • stema americii - asta parca era ceva cu un vultur, nu stiu cum ai ajuns la mine pe blog
  • craiova fintinile, fintinile din craiova si www fintina muzicala - frumoase, intr-adevar. Din pacate, nu cred ca o sa mai ajung prea curind pe la Craiova :(
  • descrieri de obiceiuri si traditii de iarna - o sa mai vina si din astea, dar as vrea si eu intii un pic de zapada...
  • poze cu renii acasa la mos pregatiti de drum - pai stai un pic sa dea primul fulg ca pe urma nu au cum aluneca cu sania pe autostrada Bechtel. Cind va ninge, o sa ma duc eu sa-i caut, sa-i pozez si sa-i pun pe blog.
  • actiuni pt mos nicolaie herastrau cismigiu - mos nicolaie nu a adus decit nuieluse in parcuri celor care nu stiu cum il cheama de fapt
  • 1993 furt mos nicolae - aoleu, chiar l-au furat pe mos ? si acum ce-o sa ne facem cu mos craciun ? trebuie sa ne multumim din nou cu mos gerila ?
  • kipling - fa-ti timp in engleza. Frumoase poeziile lui Kipling intr-adevar, si traducerile in romana sunt reusite
  • romania cu lantul la git - acum sper ca articolul lui mindruta il cautai, si nu aveai tendinte de genocid, ca a mai avut unul inainte si a fost impuscat de craciun...
  • meditatia de sinziene music si listen to meditatie de sinziene - asta e destul de grea. deci e o muzica speciala pe care se mediteaza in noaptea de sinziene ?
  • noua kandia cu unt pur de cacao reclama melodie - aha, deci si pentru noua kandia cu unt de cacao exista o melodie speciala ??
  • superstitii de insanatosire pentru git - daca le afli, spune-mi si mie, ca de o saptamina nu mai scape de tusea asta...
  • care au fost cele 4 cap ale cartii amintiri din copilarie - vine teza la romana, nu?
  • restaurare dacia 500 lastun - wow, se mai ocupa cineva de asa ceva? sigur prin timisoara or mai exista citiva monstri din astia, prin Bucuresti chiar nu am mai vazut de zece ani
  • blog intreprinzatorul ionescu - hmmm... oare o avea blog intreprinzatorul ionescu? e si intreprinzator si blogger? sau doar a intreprins un blog? noroc ca nu sunt multi ionesti
  • www,modern,talking - cred ca daca puneai puncte in loc de virgule sau faceai alte artificii, ajungeai unde vroiai
  • catalin crisan zapezile iernii - huh? probabil e o melodie de-a lui... dar nu am auzit de ea...
  • reteta cartofi auriti - daca nu as sti ca are legatura cu excalibur, as ramine un pic mirat... pe criza asta si cartofii trebuie sa fie auriti? sigur era cineva care accesa netul dintr-un palat cu turnulete
  • boogie-shop munchen - i-auzi, Luci ! V-ati deschis sucursala si la Munchen si eu nu stiam?

Cam astea au fost in ultimele 20 de zile. Sper ca data viitoare cind ma mai apuca asemenea curiozitati, sa gasim impreuna chestii si mai interesante.

2 comentarii:

Anonim spunea...

"catalin crisan zapezile iernii" =))) Nu e o melodie, ci este playlistul din sageata albastra, numit generic si Zapezile Iernii. Sau Trenul Zapezilor, ca nu mai stiu cum era. Vorbeste lumea, nu marea :)

dreamr spunea...

"Catalin Crisan - Zapezile Iernii" este o melodie pe care am auzit-o pentru prima data pe prima caseta pe care mi-am cumparat-o. Melodia din pacate nu a mai aparut pe nici un album de-al lui. Este deosebita melodia, pentru cei care apreciaza genul.