16 aprilie 2009

Noutati de pe santier... Dar ce voce...

O saptamina ciudata, grea si a naibii de lunga. Si daca in week-end am umblat prin Regie sau pe la o terasa despre care sper sa am timp sa povestesc altadata, duminica am vazut un nou apus de soare la Mogosoaia (si promit sa revin cu mai multe detalii), luni am fost la teatru sa il vad pe maestrul Marcel Iures, creator de teatru (si aici o sa revin). Iar apoi, santier, santier, si din nou santier. Acoperisul este in sfirsit gata, acoperit cu Lindab peste tot, cele 2 ferestre Velux imi aduc multa lumina, iar mansarda mea are tavan, pereti si dusumea. Multe rafturi, niste geamuri si o baie. Iar ieri am fost la cumparaturi, am cumparat o cabina de dus cu hidromasaj, o chiuveta cu toate cele aferente, masca, dulap sau oglinda, un WC si astept sa fie puse cap la cap. Azi am luat si parchetul, si abia astept sa fie totul gata si sa beau o bere rece uitindu-ma la apusul de soare prin ferestrele mele mari si noi.
Acum stiti de ce am disparut si ce am mai facut in ultimul timp. Iar cineva care a intuit ca am mare nevoie de relaxare mi-a trimis un filmulet dragut, cu o tanti care s-a dus la emisiunea "Britain's got talent", un fel de Megastar de-al lor. O "mamaitza", pe numele ei Susan Boyle, care traieste singur, doar cu pisica ei, nu a fost niciodata maritata si se pare ca nu a fost niciodata nici macar sarutata. Susan arata ca o matusica batrina, supraponderala, neingrijita si cu o fata usor barbateasca, si nu inspira la prima vedere decit faptul ca probabil gateste excelent. Nimic care sa te faca sa te astepti la ceva dragut. Si totusi, hai s-o ascultam cintind "I Dreamed a Dream", si mai ales sa vedem reactia juriului si a publicului. E genul de voce care iti ridica parul pe ceafa sau poate chiar iti smulge o lacrima. Un motiv in plus de a renunta la aparente, de a nu avea idei preconcepute, de a nu pune baza doar pe aspectul fizic. Dati-le oamenilor o sansa, incercati sa-i cunoasteti mai bine inainte de a va forma o parere despre ei, bazata doar pe prima impresie. Nu in toate cutiile urite se ascund produse slab calitative. Asa cum Tudor Arghezi ne-a deschis ochii asupra florilor de mucigai, asa cum dintr-o bucata de carbune neslefuit poate lua nastere cel mai frumos diamant, asa putem gasi frumusetea acolo unde ne asteptam mai putin.
Mai bine hai s-o ascultam pe matusica... Si sa ne mai gindim odata daca vedetele nascute de televizor, cu silicoane si colagen in buze, cu tratamente laser si multe ore petrecute pe la solar, cu gene false, o tona de machiaj si aparenta de plastic inseamna mai mult decit o persoana adevarata, aparuta dintr-o bucatarie sau dintr-o camara, dar care se poate transforma dintr-o data intr-un artist. Incercati si doar sa ascultati cintecul, fara imagine...
Later edit: din pacate youtube a dezactivat embedding-ul la acest videoclip, asa ca sa incercam de pe dailymotio...


Susan Boyle on Britain's Got Talent

2 comentarii:

megalodon spunea...

Doar atat: WOW!!! Daca as fi avut par pe cap, jur ca acum as fi aratat ca si cum m-as fi pisat in priza, adica cu parul maciuca. Tipa este incredibila!

Boby spunea...

Da, coane... cine ar fi crezut ?