4 noiembrie 2008

Wedding

Duminica am fost la nunta. A doua oara pe anul asta, dar la prima am fost in calitate de partener, fara sa cunosc mirii. Acum m-am dus singur.

Pe Cristina o stiu de cind ma stiu, am copilarit pe aceeasi strada, suntem vecini de cind ne-am nascut. Chiar daca nu am mai pastrat legatura ca pe vremuri, si nu am stiut prea multe amanunte despre povestea lor, nu-mi ramine decit sa ma bucur ca am fost invittat la eveniment, ca am petrecut o seara cu oameni pe care nu ii mai vazusem de mult, ca am reinnodat un pod peste timp si peste un ocean, ca am retrait ceva din povestile copilariei, cu cadouri de Paste si Craciun. Am reintilnit o prietena draga pe care nu o mai vazusem de aproape 7 ani de zile.

Iar Cristinei si lui Alexandru le doresc "Casa de piatra", sa fie fericiti impreuna si sa aiba parte numai de bucurii.

0 comentarii: