13 martie 2008

Chocofest

Daca tot a fost 8 Martie, am dat o fuga si pe la World Trade Center, unde s-a intimplat in week-end Tirgul de cafea si ciocolata. Se gaseau de toate, de la fursecuri si praline la martzipan si fintini de ciocolata. Ma asteptam totusi la o varietate mult mai mare de sortimente sau la un spatiu mai mare. Iar preturile mi s-au parut totusi destul de maricele.
O chestie faina, pe care am gustat-o si eu, au fost 'frigaruile din fructe trase in ciocolata', mai precis 3-4 bucatele de fructe infipte intr-un bat si trecute prin fintina de ciocolata belgiana normala sau alba, la alegere. Si paharul cu ciocolata calda direct din fintina de ciocolata a fost yummy...
Iar daca mirosul imbietor de cafea te intimpina inca de la intrarea in World Trade Center, dupa aceste mici degustari pot sa spun ca am petrecut o jumatate de ora foarte dulce si nu am irosit timpul cum as fi fost tentt sa cred.


0 comentarii: