19 martie 2008

Am fost in Vama !


Duminica 16 martie 2008... Primul contact cu Vama pe anul asta. Am regasit Vama la 6 luni dupa ce am lasat-o. Acum 6 luni Vama era linistita si se pregatea de hibernare. Plecarea mea de acolo mi-a adus marele necaz pe care a trebuit sa il indur si care mi-a schimbat viata si mai ales pofta de viata. Dupa 6 luni am regasit Vama, pustie, linistita, insorita si destul de curata. Pustietatea nu mi s-a parut deprimata, ci superba. Soarele isi imprastia razele generos iar cei citiva nori erau total razleti, in schimb vintul batea rau de tot, amintindu-mi ca suntem abia in martie si mai e mult pina la vara. Pe plaja mai erau 5 oameni inghetind in jurul unui gratar, vreo 3 ciini ai nimanui, stapini pe toata plaja. Iar marea isi arunca valurile unul dupa altul in acelasi ritm infinit si atit de frumos. Asta este Vama pe care mi-o doream, libera de prostie, libera de manele, libera de nesimtire, libera de mitocanie si libera de fite. Doar noi si marea, soarele si nisipul, un pic de stuf, multe scoici si citiva crabi aruncati pe mal. M-am simtit liber si fericit, am reusit sa uit un pic de probleme si sa ma bucur de viata si de reintilnirea cu Vama... Si ne vom mai vedea din nou cind va fi ceva mai cald, ne am dat deja intilnire pentru luna mai.

0 comentarii: