13 octombrie 2008

Romania - Franta

In direct din mijlocul unei navete de bere, unde am fost teleportat simbata seara.

Imnul - "Iar se fac astia ca stiu versurile, cinta si stau cu mina la inima... Ce mari patrioti..."
Minutul 1 - "Doamne ajuta ! Sper sa nu ne-o traga mai rau decit Lituania"
1-0 - "Esteeee ! Ce le-a dat-o asta micu', bai ! Poate iese macar de un egal"
2-0 - "Goooooollll ! Ba, esti nebun, ce bine se gasesc astia... Bine Goian ! Se vede ca au fost bine pusi in teren. Nu putea Piturca sa faca asa si la celelalte meciuri?"
Minutul 30 - "Mai vreau si eu o bere !!!"
Pauza - 'Nu stiu ce sa zic, mi-e ca totusi ne-o luam... Desi, uite ce bine joaca Muresan ala de la Cluj..."
2-1 - "Baga-mi-as..."
2-2 - "Asta e antrenor? Ce idioti... Nimic nu stie. Cine dracu il tine acolo ? Ce-o mai face nea Imi?"
Minutul 75 - "Buna tuica asta. Chiar are 29 de ani ? E supercurata, sper sa nu ma doara capul miine..."
Minutul 90 - "Cit s-a terminat ? Tot 2-2 ? Mare lucru ca nu ne-au batut... Bun Ribery ala, frate... Nu mai e bere, ia o tuica din sticla aia de Ice Tea..."

0 comentarii: