9 august 2007

Tara te vrea prost ! Iar unii se conformeaza

In cele ce urmeaza o sa reproduc, fara nici cea mai mica modificare, un e-mail primit azi de la un prieten bun. Da, faptele prezentate sunt cit se poate de reale si se intimpla in minunata noastra tara. Multumesc, Marius, si imi pare rau ca tu ai fost victima idioteniei politiei romane (cu litere mici)... Cred ca textul e suficient de la obiect si orice comentariu al meu ar fi efectiv de prisos:

Bah, azi sunt suparat. De fapt, de ieri mi se trage...
De ce $@&# #!@ sa vrei sa fii corect si sa iti platesti impozite, TVA-uri si alte taxe, cand statul te impiedica sa faci acest lucru?! Da, eu vreau sa le dau acesti bani, dar ei fac tot posibilul sa ma convinga ca nu ar fi un lucru tocmai bun pentru mine!!! Cum se face acest lucru? Imi trimit niste handicapati mental (dar nedeclarati, asta-i marea prostie in romania.. de pe tastatura asta nu-mi reuseste R mare...) pe post de politisti/politiste care imi dau amenda pentru ca am parcat masina cu o roata pe un spatiu demult lipsit de culoarea verde, un spatiu neingrijit de aceeasi municipalitate, un spatiu care acum serveste unor angajati la fel de imbecili sa faca din el o menajerie de caini (nu multi, doar vreo 20-30), un spatiu pe care doar maxim 1% din populatia Bucurestiului l-a vazut sau il va vedea vreodata, un spatiu situat undeva in spatele Casei Scanteii (inca nu se poate numi Presei Libere...). Un spatiu pe care nu s-ar fi parcat daca municipalitatea nu dadea aviz favorabil constructiei unui complexuri de birouri in care pot lucra lejer mii de oameni, dar sunt amenajate locuri de parcare doar pentru cateva zeci. Un spatiu pe care nu s-ar fi parcat daca existau solutii alternative (alta parcare platita, etc..) Un spatiu pe care il folosesc sa imi parchez mashina atata timp cat sunt la serviciu, dar asta e mult mai grav dupa mintile obtuze ale unor caschetatzi decat alte chestii care ne omoara incet.
NU sunt genul care ii ignora pe ceilati participanti la trafic in timp ce depasesc coloana care-si asteapta cuminte randul pentru culoarea verde a semaforului; si nici nu impresionez cu cele 5 secunde care mi-au trebuit sa ajung la 140 km/h intre 2 statii de autobuz in cartierul Militari cu bolidul meu atat de potrivit traficului infernal din capitala; nici vreun taximetrist nesimtit care sta pe coltul intersectiei in paralel cu alti 2 la fel de cretini colegi pentru a creea atat de necesarul "tunel" de comunicare; si nici vreun "baiatu' lu' tata" care si-a luat carnetul de-a gata cu spaga la aceiasi reprezentanti ai municipalitatii, fara sa stie nici macar cum arata mashina, si pe care frecvent ii gasim in mijlocul intersectiilor de ei blocate pentru ca tocmai au uitat cum se "baga" intr-a 2-a si acum suna un prieten sa intrebe; nici vreo idioata care a parcat masina 3 zile in mijlocul stradutei care deservea vreo 5 blocuri, facand accesul imposibil (da, mi s-a intamplat asta acum vreun an.. inutil sa spun cata saliva avea mashina pe ea la finalul celor 3 zile si cate biletele gen "Bah, dobitocule, ti-a luat ma-ta strada?!"..); si nici nu conduc dupa ce am baut pentru ca sunt smecher, pilos, fotbalist de geniu, prim ministru sau mai stiu eu ce presedinte...; si nici nu merg teava pe autostrada de la Cernavoda la Bucuresti, pe banda a 2-a, cu aceeleratia "blana", bronzand cu farurile toti viermii care au tupeul sa-mi stea in cale in graba mea catre destinatia finala unde trebuie sa ajung doar ca sa ma laud 1 saptamana ca am facut autostrada in doar 40 de minute; si nici nu parchez la supermarket pe locurile de handicapati.. unde, de altfel, parcheaza numai handicapati ne-handicapati! NU! Eu doar imi depozitasem acolo obiectul care ma aduce in fiecare dimineata la serviciu, intr-un colt uitat de lume, intr-un loc care nu deranjeaza pe absolut nimeni, caci nu e nimeni pe care sa deranjeze acolo, cel mult pe colegii de complex de birouri care fac acelasi lucru: parcheaza mashina pe aceste drumuri (totusi impropriu spun drumuri pentru niste dale aruncate in jurul odioasei constructii...) situate la cel putin 200 de metri de locul de munca pentru ca acolo NU SUNT amenajate decat f. putin locuri de parcare (am mai zis asta?!).
In fine. Dobitocul ala oare stie ca isi ia salariul din banii pe care ii produc SI eu atat timp cat am masina parcata acolo? Si ca cele 30 de mashini pe care a pus cu hidoasa-i mana amenda sunt exact ale celor care-i asigura mizera-i existenta??!! Probabil ca idiotu' cand vede ca ii cresc unghiile isi taie mana din cot ca sa rezolve treaba pentru totdeauna?? O sa platesc amenda... probabil ca nu va singura de acest gen, pentru ca, nu-i asa, trebuie sa vin la serviciu sa-l intretin si pe tantalaul asta de Garcea... Dar macar n-o sa imi fie jena asa cum ii va fi cacanarului care atunci cand il va intreba copilu' (care vede in el cel putin un erou al filmelor politiste gen Cobra cu Stallone sau aia doi cu Strazile din San Francisco, etc..)
"Tata, am doi colegi carora le-au murit parintii. Unii pe autostrada incetosata de miristile incendiate, altii striviti de un copac batran, lasat in uitare de pe spatiul verde administrat de municipalitate. Tu esti politist! De ce se intampla toate astea cu toate ca te duci in fiecare zi la serviciu???"
Si el ii va raspunde mandru (probabil ca-s optimist cu jena...): "Pentru ca mie mi se pare mult mai important pentru natiunea noastra sa prind infractorii deosebit de periculosi care isi parcheaza masinile pe camp!"
...ceea ce ma face sa fiu total de acord cu propunerea de reducere cu 10% a personalului bugetar, dar cu o singura mica conditie: TOTI cei 10% dintre bugetari sa fie din Politia Romana!

0 comentarii: