14 septembrie 2007

Enigmatici si cuminti...

Enigmatici si cuminti,
Terminindu-si rostul lor,
Linga noi se sting si mor,
Dragii nostri, dragi parinti.

Cheama-i Doamne inapoi
Ca si-asa au dus-o prost,
Si fa-i tineri cum au fost,
Fa-i mai tineri decit noi.
Pentru cei ce ne-au facut
Da un ordin, da ceva
Sa-i mai poti intirzia
Sa o ia de la inceput.

Au platit cu viata lor
Ale fiilor erori,
Doamne fa-i nemuritori
Pe parintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc,
Ia priviti-i cum se sting,
Luminari in cuib de cuc,
Parca tac, si parca ning.

Plini de boli si suferind
Ne intoarcem in pamint,
Cit mai suntem, cit mai sunt,
Mingiiati-i pe parinti.

E pamintul tot mai greu,
Despartirea-i tot mai grea,
Sarut-mina, tatal meu,
Sarut-mina, mama mea.

Dar de ce priviti asa,
Fata mea si fiul meu,
Eu sunt cel ce va urma
Dragii mei, ma duc si eu.

Sarut-mina, tatal meu,
Sarut-mina, mama mea.
Ramas bun, baiatul meu,
Ramas bun, fetita mea,

Tatal meu, baiatul meu,
Mama mea, fetita mea.

0 comentarii: