21 decembrie 2006

Astazi e ziua mea

Acest blog ar fi trebuit postat ieri, dar din motive tehnice (se pare ca m-a atacat un nenorocit de virus) ieri calculatorul meu a fost doar un obiect de mobilier, sau un suport pt paharele de sampanie... :)
Deci.... sa zicem ca azi e 20 decembrie 2006.... si eu tocmai scriu acest blog si ma vait :D
20 decembrie 2006... 30 de ani... e mult ? e putin ? Ce e drept m-am sculat dimineata nici mai destept nici mai prost ca ieri, la fel de optimist, la fel de obosit, la fel de sanatos, voios, voinic... nu vad nici un rid sau cearcan in plus cind ma uit in oglinda... Deci e la fel :) E drept ca undeva, in adincul sufletului, ma consider "batrin si bolnav", dar stiu ca nu e asa... 30 de ani e o virsta frumoasa... Si cui nu-i convine, sa afle de la mine ca de fapt am implinit a doua oara 15 ani dupa cum imi zicea cineva :)
Astazi e ziua mea... si e o zi urita si ploioasa... traficul prin Bucuresti e infect... Si totusi ce ma bucura e ca telefoanele imi suna intr-una... Prieteni buni, prieteni vechi, prieteni mai noi, oameni cu care nu am mai vorbit de mult, persoane de la care nu ma asteptam sa stie ca azi e ziua mea. Curg si SMS-urile... Chiar si emailurile... Am gasit si mesaje pe Y360... Multumesc tuturor celor care astazi s-au gindit un pic la mine si au simtit nevoia sa imi transmita asta si urarile lor de bine si le doresc tuturor tot binele din lume, multa sanatate si fericire, sa fiti iubiti si sa vi se implineasca toate dorintele, chiar cele mai ascunse...

Si bineinteles, Happy Birthday to me :) For I'm a Jolly Good Fellow :)

0 comentarii: