15 iulie 2008

Undeva in Vama



Ar putea sa fie plaja,
Somnului de dupa prinz,
Zona sufletelor noastre,
Fara acces
Pentru turisti,
Fara zgomotul vietii
Cu orice pret...

Ti-as aprinde eu tigara
Cu o lupa de citit
Soarele iti incalzeste trupul
Pentru seara ce vine in curind
O sa arzi toata noaptea,
Piele de foc...

Undeva prin vama,
Cind betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede-mpreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn...

Expozitia mea de scoici
Cu vinzare pe sarut,
De la doua pina la sase-o tin deschis
Sau vrei sa inotam
Inspre miazazi
Vrei sa-notam
Catre spuma din zare...

Undeva prin vama,
Cind betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede-mpreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn...

Am sa intru-n tine ca marea-n cort
Am sa intru-n tine si-am sa cad in gol
Tremur tot si imi vine sa pling
Cum sa ametesti de la un sarut?
Limbile noastre danseaza pe cer
Iubito, tu-mi dai mult mai mult decat cer
Sinii tai arsi imi strivesc inima,
Iubito, unde duce iubirea ta?

Undeva prin vama,
Cind betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede impreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn...

Undeva prin vama
Cind betivii dorm
In ultimul cort
E inca linïste...

0 comentarii: