17 aprilie 2008

A inflorit liliacul

A inflorit liliacul la mine in oras.
A inflorit liliacul la mine pe strada.
A inflorit liliacul la mine in curte.
Sunt mereu grabit, mereu ocupat, mereu lipsit de timp. Am iesit simbata in curte si l-am vazut, si am realizat ca a inflorit liliacul. Si m-am dat seama ca la cit de putin timp mai am pentru mine, puteam sa nu il vad.
A inflorit liliacul si ne inmiresmeaza sufletul si privirea cu inocenta lui candida.
A inflorit liliacul si amestecul lui de mov si alb si roz si verde din gradini si de pe trotuare ne bucura simturile.
A inflorit liliacul si vinticelul de primavara ii duce mirosul departe, in toate colturile tainice ale sufletului nostru si ale mintilor noastre, linga amintiri frumoase demult trecute, dar si linga vise frumoase neintimplate inca.
E primavara, a inflorit magnolia si a inflorit liliacul. E primavara si in noi. A patruns tiptil in sufletele noastre si ne inconjoara cu culorile, mirosurile si ciripiturile ei.
A inflorit liliacul. A venit primavara. Va inflori si speranta ?

0 comentarii: