Stralucitoare, model nou, linii fine, curbe sexy, puternica, seducatoare, super dotata… e fata de Salon. Ce-si poate dori mai mult un barbat? Mergeti la SIAB sa le vedeti. Live. Daca ati fi in Dorobanti ati avea nevoie si de o masina scumpa in dotare pentru a-i atrage atentia… La SIAB masini sunt din belsug, iar oferta de fete pe masura. Vizitati-le si testati-le!
Am mers si eu la Salonul International Auto Bucuresti 2007, probabil mai mult din inertie, sau poate pentru ca primisem invitatie si m-a impins curiozitatea sa vad ce mai e nou. Adevarul e ca nu ratasem editiile precedente, si asa a aparut inertia de care ziceam. Iar daca anii trecuti, cind era la Romaero, umblam jumatate de ora pentru un loc de parcare in acelasi cartier, acum am reusit sa fac o ora si trei sferturi pina la Otopeni. Nu stiu daca sa ma adaug si eu marelui cor de nemultumiti, acum ca blamarea organizatorilor SIAB 2007 a devenit un fenomen trendy. Jurnalele TV deschid cu cozile de pe DN1, cotidianele centrale numara toaletele ecologice instalate la Metro Otopeni, iar radiourile relateaza pe larg despre caldura din corturile in care au fost inghesuite masini precum sardelele intr-o cutie de conserve.
Aglomeratia imensa, siruri de masini pe kilometri intregi, agentii de politie care incercau sa dirijeze traficul, dar, ca de obicei, mai rau il incurcau... Iar aglomeratia de afara s-a pastrat si in interior. Standurile Porsche Romania sau Daimler-Chrysler erau cu adevarat sufocate. La fel si acolo unde erau masinile de superlux - Lamborghini sau Bentley. Aici, organizatorii au decis sa nu permita patrunderea publicului printre masinile foarte scumpe, asa ca pe culoarul din fata acestora aproape nu se mai putea trece.
SIAB 2007, un eveniment extrem de important pentru lumea auto de la noi, interesant pentru presa, important si pentru public. Lansarile de masini noi pe piata autohtona s-au tinut lant – chiar daca nu au fost chiar premiere mondiale. Producatorii, importatorii sau dealerii au oferit si spectacol si informatii. Cat despre piata auto se poate spune ca este pe val in acest an. Salonul, mai degraba un Tirg auto premium, a oferit totusi si o premiera mondiala: Dacia Logan Pick-up. Alte masini noi si interesante: Hyundai i30, conceptul Ford Iosis x (care pare mai frumos in realitate decit in fotografii), conceptul Volvo XC60.... Si sa nu uit fetele. SIAB-ul e plin de fete frumoase care stau linga masini frumoase. Parca totusi fetele de acum 2 ani aratau mai bine, dar si anul asta Auto Italia a fost, ca intotdeauna, la inaltime (cunoscatorii stiu de ce...)
Pentru cei care nu au fost inca, dar vor sa ajunga: daca doriti ca plimbarea printre masini sa va priasca, ca aglomeratia pina la parcare si cea din interior sa fie una acceptabila, atunci ar fi bina sa vizitati SIAB-ul intr-o zi lucratoare.
Totusi, cine crede ca nu are ce vedea la SIAB 2007, se inseala. Exista o multime de premiere pentru industria auto care nu ar trebui ratate. Problema este “ambalajul”. Faceti un exercitiu de imaginatie: incercati sa va inchipuiti acest eveniment intr-un spatiu expozitional la nivel occidental. Arata bine, nu?
Am mers si eu la Salonul International Auto Bucuresti 2007, probabil mai mult din inertie, sau poate pentru ca primisem invitatie si m-a impins curiozitatea sa vad ce mai e nou. Adevarul e ca nu ratasem editiile precedente, si asa a aparut inertia de care ziceam. Iar daca anii trecuti, cind era la Romaero, umblam jumatate de ora pentru un loc de parcare in acelasi cartier, acum am reusit sa fac o ora si trei sferturi pina la Otopeni. Nu stiu daca sa ma adaug si eu marelui cor de nemultumiti, acum ca blamarea organizatorilor SIAB 2007 a devenit un fenomen trendy. Jurnalele TV deschid cu cozile de pe DN1, cotidianele centrale numara toaletele ecologice instalate la Metro Otopeni, iar radiourile relateaza pe larg despre caldura din corturile in care au fost inghesuite masini precum sardelele intr-o cutie de conserve.
Aglomeratia imensa, siruri de masini pe kilometri intregi, agentii de politie care incercau sa dirijeze traficul, dar, ca de obicei, mai rau il incurcau... Iar aglomeratia de afara s-a pastrat si in interior. Standurile Porsche Romania sau Daimler-Chrysler erau cu adevarat sufocate. La fel si acolo unde erau masinile de superlux - Lamborghini sau Bentley. Aici, organizatorii au decis sa nu permita patrunderea publicului printre masinile foarte scumpe, asa ca pe culoarul din fata acestora aproape nu se mai putea trece.
SIAB 2007, un eveniment extrem de important pentru lumea auto de la noi, interesant pentru presa, important si pentru public. Lansarile de masini noi pe piata autohtona s-au tinut lant – chiar daca nu au fost chiar premiere mondiale. Producatorii, importatorii sau dealerii au oferit si spectacol si informatii. Cat despre piata auto se poate spune ca este pe val in acest an. Salonul, mai degraba un Tirg auto premium, a oferit totusi si o premiera mondiala: Dacia Logan Pick-up. Alte masini noi si interesante: Hyundai i30, conceptul Ford Iosis x (care pare mai frumos in realitate decit in fotografii), conceptul Volvo XC60.... Si sa nu uit fetele. SIAB-ul e plin de fete frumoase care stau linga masini frumoase. Parca totusi fetele de acum 2 ani aratau mai bine, dar si anul asta Auto Italia a fost, ca intotdeauna, la inaltime (cunoscatorii stiu de ce...)
Pentru cei care nu au fost inca, dar vor sa ajunga: daca doriti ca plimbarea printre masini sa va priasca, ca aglomeratia pina la parcare si cea din interior sa fie una acceptabila, atunci ar fi bina sa vizitati SIAB-ul intr-o zi lucratoare.
Totusi, cine crede ca nu are ce vedea la SIAB 2007, se inseala. Exista o multime de premiere pentru industria auto care nu ar trebui ratate. Problema este “ambalajul”. Faceti un exercitiu de imaginatie: incercati sa va inchipuiti acest eveniment intr-un spatiu expozitional la nivel occidental. Arata bine, nu?
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu