1 ianuarie 2007

Dorinte de anul nou...

Vad ca peste tot sunt la moda listele de dorinte pentru noul an... Sa incerc sa imi fac si eu o lista ? Poate se va implini macar o parte din ele... Hmm... E greu... Dar sa incerc..
1. Sa imi gasesc intr-un final casa pe care mi-o doresc de atitia ani
update 2008 - nu am gasit-o, dar de o vreme nici nu o mai caut
2. Sa cistig la loto (din pacate azi nu am apucat sa joc...)
update 2008 - nu am mai jucat prea des, dar nici nu am cistigat
3. Sa vad Parisul si Venetia
update 2008 - am vazut Heidelberg si Strasbourg. se pune ?
4. Sa ajung milionar in RON (macar...)
update 2008 - nici asta nu mi-a isit, dar banii nu aduc fericirea
5. Sa dau macar 10 kg jos
update 2008 - in toamna asta am reusit, dar dupa ce le pusesem in prima parte a anului
6. Sa cistige Steaua Cupa UEFA
update 2008 - daca iesim pe locul 3 in Liga, mare minune...
7. Sa petrec cit mai multe week-end-uri cu prietenii in tot felul de locuri minunate
update 2008 - asta mi-a iesit...
8. Sa fiu fericit, iubit si sanatos
update 2008 - sanatos sper ca sunt...
9. Sa am mai mult timp pentru mine si sa ma dedic mai mult fotografiei
update 2008 - cu criza asta, nu am mai pus mina pe aparatul foto de 1 luna si ceva...
10. Sa ma las de fumat ?????
update 2008 - asta nu o sa imi iasa nici de acum incolo
Sa vedem peste un an ce o iesi...
Inca o data va urez tuturor un An Nou Fericit

0 comentarii: