26 octombrie 2006

Steaua - Real Madrid


Asadar, am trait s-o vedem si pe asta! Real Madrid, nimeni alta decat una dintre cele mai bogate si titrate echipe din lume, poposeste in Ghencea! Cu alte cuvinte, ceea ce in urma cu cativa ani parea o utopie, iata ca visul nostru a devenit realitate.
Steaua Bucuresti - Real Madrid...Meciul pe care-l astept de cand m-am "imbolnvit" de fotbal. In alte cuvinte o intalnire intre David si Goliat... intre o forta europeana si CEL MAI BUN CLUB AL SECOLULUI XX (n-am ziz-o eu, ci FIFA). Mentionez ca am fost (si inca sunt) fanul Realului pentru ca la ei vedeam FOTBAL....ceea ce pe la noi inca nu vedeam. Si acum am in minte unul din cele mai frumoase meciuri din cate am vazut: Real-Manchester United. Asadar pentru noi, fanii Stelei trebuie sa fie o foarte mare onoare sa putem vedea la Bucuresti , live, si nu la televizor marele Real Madrid. Sper sa vedem un meci frumos intre 2 mari echipe .
Raul... Roberto Carlos... 2 fotbalisti care joaca parca de-o viata la Real... Ronaldo si Beckham... zeci si zeci de milioane de EUR, campanii de marketing, bauturi si aparate de ras... Van Nistelrooy, Emerson, Cannavaro, Diarra... transferurile din aceasta vara ale lui Real.. Casillas... un portar care a crezut in sansa sa... Rubinho... o viitoare stea a Braziliei... Gutti... Ivan Helguera.. Sergio Ramos... galacticii sunt aici in Ghencea...
Un club cu un buget de 700 milioane de EUR. FIFA l-a desemnat „Cel mai valoros club al secolului al XX-lea“, pasaje intregi din istoria fotbalului fiind copiate, practic, din cea a Realului. Existenta centenara a madrilenilor le-a dus numele pina in cele mai indepartate colturi de civilizatie si le-a adus succese coplesitoare si opulente galerii de vedete, uneori atit de apasatoare incit a parut ca gruparea se prabuseste sub greutatea propriei faime. De 9 ori campionii Europei, cei de la Real au venit in Ghencea sa dea piept cu cei care au fost campionii Europei acum 20 de ani. FORZA STEAUA ! RESPECT REAL !


0 comentarii: