30 iunie 2009

Semne

Am primit un filmulet foarte frumos pe mail, care mi-a placut la nebunie si m-am gindit ca daca tot nu am mai scris nimic, macar sa il impartasesc cu voi. Daca aveti rabdare 12 minute sa va uitati, eu va garantez ca o sa va placa. Este un filmulet despre comunicare, despre diferite modalitati in care doi oameni pot ajunge sa comunice si sa se cunoasca. Despre faptul ca un lucru frumos poate sa apara atunci cind te astepti cel mai putin. Despre cit de important e sa nu te dai batut in viata. Despre frumusetea lucrurilor simple, intimplate pe neasteptate si traite cu putere. Despre faptul ca toata lumea are sansa sa in viata, important este sa mai creada in ea. Despre faptul ca totul in viata se va intimpla la momentul potrivit, iar pina atunci este doar o chestiune de rabdare. Despre romantismul care se poate naste in realism. Despre importanta nebuniei in viata, pentru a inlatura rutina de zi cu zi. Despre faptul ca sentimentele nu au intotdeauna nevoie de cuvinte, ci doar de emotie. Despre cit de putin desparte resemnarea de speranta si despre vise care se mai si indeplinesc citeodata.

Felicitari regizorului australian Patrick Hughes pentru acest filmulet care mi-a facut seara mai frumoasa. Citeodata, nu ai nevoie decit de un semn...

4 comentarii:

Ioana spunea...

intr-adevar e f frumos, mai ales ca eu ti l-am trimis :o)

Boby spunea...

recunosc.... si chiar vroiam sa ti multumesc pt asta...

Ioana spunea...

cu cea mai mare placere

Monica spunea...

cannot believe that almost 2 million people saw this before me! Very sweet! I liked it!! Thanks for sharing it!