18 septembrie 2009

File de vacanta 5

Despre Risnov am mai scris, acum 2 ani si jumatate. Pe vremea cind era un loc frumos, fara prea multa lume. De data asta am ajuns acolo si era extrem de aglomerat, de tot felul de capsunari manelisti intorsi prin tara. Am vazut aceleasi locuri ca in fiecare an, mi-a placut cetatea ca de fiecare data, dar am plecat dezamagit de manelistii care au ajuns si aici. Si vor ajunge peste tot. Pentru ca le permitem sa traiasca printre noi. Pentru ca ii suportam. Pentru ca le dam nas. Pentru ca nu ii facem sa inteleaga ca trebuie sa ne respectam unii pe altii. Pentru ca dam inapoi atunci cind vedem ca au gura mai mare sau tupeul mai pronuntat. In fine. România e o tara frumoasa, mare pacat ca e locuita.
Nu o sa scriu din nou istoria cetatii de la Risnov, ci o sa va invit sa o cititi in postul din martie 2007. Intre timp drumul de pamint despre care spuneam s-a asfaltat (poate asta este un alt motiv pentru care toata mitocanimea si plebea a ajuns si aici). Iar de restul, sa vedem imaginile:




















0 comentarii: