29 septembrie 2007

I finally got it

E ceva vreme de cind imi doresc sa fac pasul la categoria urmatoare. Sa trec de la aparatele foto digitale compacte, asa-numitele "Point and shoot" sau "sapuniere" in jargonul profesionistilor, la ceva mai bun, care sa arate mai bine, sa faca poze mai bune, sa nu aiba numai moduri "auto". Sa simt ca am si eu o contributie cind fac o poza, sa o gindesc, sa fie rezultatul viziunii mele asupra situatiei si subiectului respectiv. M-am gindit la DSLR, dar mi-am dat seama ca ar fi un pas prea mare si nu sunt inca pregatit pentru asa ceva. Pe linga aspectul financiar, deloc de neglijat, parca totusi era ceva prea complicat direct dupa "sapuniera". Dupa o saptamina intreaga de navigat printre forumuri si review-uri, decizia a fost luata. Cistigatorul este Fuji S6500 FD. Categoria bridge, zoom optic 10.8X, 6.3 Megapixeli, obiectiv 28-300. De duminica este noul meu tovaras si acum suntem in faza de tatonare si imprietenire. Ii multumesc pe aceasta ocazie lui Vali Rariceru, de la care l-am cumparat, prin intermediul www.okazii.ro si va arat si voua citeva linkuri pentru detalii suplimentare. Inca nu pot sa-l recomand cu incredere, dar sunt convins ca nu am facut o alegere proasta.
http://www.steves-digicams.com/2007_reviews/fuji_s6000fd.html
http://www.dpreview.com/news/0607/06071302fujifilms6500fd.asp
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms6000fd/
Sper sa fie un tovaras de nadejde in cele ce vor urma, si sa fac multe si reusite poze cu el, sa reusesc sa ma dedic mai mult fotografiei (sa fie mai mult decit un simplu hobby) si mai ales sper sa reusesc sa le ofer tuturor poze cit mai frumoase, care sa bucure ochiul si sa va faca pe toti sa intelegeti un crimpei din ce am trait si ce am simtit eu cind le-am facut. In continuare pentru mine fotografiile reprezinta amintirile ce sfideaza timpul, si inca mai am bucuria si pofta de a spune mai departe prin intermediul lor unde am fost, ce am vazut, ce am simtit, de a comunica si celorlalti emotiile stirnite de subiectul lor.
Pentru ca atunci cind pui suflet, vei reusi sa atingi nu doar privirea ci si sufletul privitorului...

0 comentarii: